Fredagspass

Det lite synd att jag har skola nästan varje tisdag för det betyder att jag missar bodypumpen som börjar 12. Provade på fredagspasset idag och det var visserligen en lika bra instruktör och lika roligt, men deg var också packat med folk. Säkert fyrdubbelt så mycket som på tisdagluncherna. Fast alla vill väl träna på fredagar så att man kan njuta av helgen lite extra sedan så det är ju inte så konstigt, men lite trist att man ska behöva vara där långt innan passet börjar för att få en bra plats. Jag gillar att stå längst bak och tyvärr är det de platserna som går först...

Men det gick bra i alla fall och nu tar jag vila i helgen för det blir mycket jobb. Det börjar redan ikväll som egentligen inte är min tid men någon var sjuk eller något så då fick jag stängning. Fredagskvällar är väl inte superkul, men jag kände att jag inte kunde tacka nej när de frågade. Om det nu blir flytt sedan så behövs alla ören som går att skrapa ihop och det är nog lika bra att börja spara redan nu om vi ska ha råd, så det är bara att jobba på så mycket som möjligt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress