Drömläge

Här kommer ett par bilder som Jimmy tog på modellen av huset vi ska flytta in i om allt går som det ska. Vilket pillergöra att bygga den så detaljerat med buskar, bilar, människor och allt! Jag blev jätteimponerad faktiskt. Mycket snyggt.

På första bilden ser vi den sidan av huset som ligger ut mot Drottninggatan och på den andra har vi innergården och parkeringen. På småbilderna har jag sedan pekat ut var vår lägenhet är någonstans (ursäkta mitt fula avskavda nagellack!). Det är alltså högst upp i sektionen närmast ån och den har en stor balkong mot innergården och en enorm takterass åt motsatt håll, dvs att vi borde få morgonsol på balkongen och dags- och kvällssol på terassen. Bättre än så kan det knappast bli... Jag älskar verkligen läget också, centralt men ändå inte mitt i smeten och så delvis utsikt över ån.
Jag vill flytta in nu!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress