Celsius
"Celsius är den ultimata pre-workout drycken som hjälper dig att komma i form och stanna där. Studier bevisar att celsius hjälper dig att bränna kalorier, ökar ämnesomsättningen och ger dig energi för ditt träningspass. De visar även att om du dricker Celsius 15 minuter innan träning så kan du få ökad minskning av kroppsfett, ökad uthållighet och mer energi."
 
Låter väl bra va? Tänkte att jag måste ju testa så jag köpte en burk när jag handlade senast och provade att dricka den idag innan jag åkte till gymmet och körde en timme kondition. Mer energi fick jag absolut, det kan Jimmy intyga för jag tror han fick skavsår i öronen av att jag babblade så mycket efter att ha druckit den. Kände mig lite som en duracellkanin där ett tag. Ett nyttigare alternativ till energidryck helt eneklt och den innehåller 0 kalorier och inget socker, aspartam eller kolhydrater, men däremot många vitaminer, grönt te m.m.

Det kändes som att det blev lite skillnad under själva träningspasset också faktiskt för jag kände aldrig att jag ville ge upp utan det var bara att springa på. Jag körde en timme på löpbandet med 10 min powerwalk som uppvärmning, 40 minuter intervaller då jag joggade 2 min och sprang 1 min om vartannat på fat burner workout vilket innebar att lutningen varierade hela tiden, och sedan blev det 10 min powerwalk som nedvarvning följt av stretch. 

Tummen upp för Celsius!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress