Beyoncé i vår
Nu måste jag berätta en kul grej här. För några dagar sedan fick jag ett mejl från Coop med titeln "Förköp på biljetter till superstjärna" och jag tänkte direkt att det måste vara Beyoncé. Och jag måste se Beyoncé! Den kvinnan är ju makalöst fantastisk.
Det visade sig att alla Coop-medlemmar genom att logga in på sin sida och ta del av erbjudandet har möjlighet att boka biljetter till konserten nu under helgen och sedan släpps de till försäljning för alla andra på måndag. Så klockan 9 i morse satt jag klistrad framför datorn och köpte biljetter och den 29 maj smäller det!
 
Övervägde vem jag skulle ta med mig, men till slut valde jag att fråga mor min först. Det har ju blivit lite av vår grej att åka upp till Stockholm och gå på konsert. I somras var ju även pappa med när vi såg Madonna i Göteborg, året innan var vi på Britney Spears och för många år sedan var vi på Lena Philipsson och så var pappa med på Kylie Minouge när hon var i Globen senast. Älskar att gå på konsert!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress