Sista

I princip hela sommaren har jag börjat kl. 11 på lördagar, vilket i och för sig är skönt eftersom man får lite sovmorgon. Fast sova är också ungefär det enda man hinner med på morgonen vilket ju inte är lika kul kanske. Klockan ringer 9 och då är det bara att gå upp, fixa frukost och duscha innan det är dags att åka hemifrån. Men idag är sista dagen det blir så. Från och med nästa vecka börjar jag 13 som vanligt och det ska bli så hemskt skönt att få ut lite mer av lördagarna. Jag saknar speciellt bodypumpen på morgonen så den kan ni lite på att jag kommer att köra då!

Dock har lördagar när jag jobbat 11-18 varit veckans självklara vilodag under sommaren, så nu måste jag hitta en ny... Inte helt lätt med tanke på alla olika pass jag vill hinna med på en vecka.
Det får bli ett senare problem för nu är det frukost och sedan jobbjobbjobb.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress