Kan inte sova...

Både i söndags och igår gick jag och la mig skapligt tidigt, strax efter 22 tror jag, men har inte kunnat somna någon av dagarna. Dödstrött var jag båda gångerna så det är knappast det som är problemet. Funderar på om det kan vara att jag är omedvetet nervös inför bootcampen eller något... Hur som så är det fruktansvärt frustrerande att ligga och vrida och vända sig i flera timmar och bli mer stressad över att inte hinna få någon sömn. Sista gången jag kollade på klockan i natt var den över 1 och jag skulle upp 5.30, så jag tippar väl på att det blev sisådär en 3-4 timmars sömn på hela natten. Kul.

Provar en lite lättare frukost bestående av yoghurt, banan, granola, ett glas vatten och ett glas juice. Det var i alla fall lite lättare att få ner än gårdagens gröt, men fortfarande känns det alldeles för tidigt för frukost tyvärr!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress