Bankärenden på morgonkvisten
Tänk att klockan knappt ens är 10 och jag redan har hunnit med träning och bankmöte, som båda tog en timma vardera. Det blev lite stressigt att hinna hem och duscha och äta något emellan, men det gick bra och vi hann dit i god tid. Mötet gick dessutom bra så det är ju kalas. Anledningen var främst att skriva på papper för blankolånet vi behöver till handpenningen på nya lägenheten, och sedan förbereddes det lite inför själva bolånet som gäller från inflyttningen m.m.

Själv fick jag även en uppgradering i och med att Jimmy och jag numera är sammankopplade hos banken, vilket innebär att jag blev förmånskund precis som han och får en personlig bankman. Jag fick även en snilleblixt medan vi satt där, så nu har vi öppnat ett gemensamt konto så att vi kan starta ett gemensamt sparande och amortera lånen från det kontot.

Vuxenpoängen bara haglar in kan man ju säga...

 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress