Tandläkarskräck
Det som ligger allra högst upp på min lista över rädslor är definitivt tandläkarbesök. Jag vet inte riktigt varför egentligen, men det kan säkert bero på att jag har dragit ut i princip alla mina mjölktänder och det är väl inte det trevligaste man kan göra när man är ett stackars barn. En gång fick jag till och med lugnande när jag var där för att jag inte skulle få en panikattack... Så just nu har jag lite ångest för jag ska vara där om lite drygt 45 minuter. Det är bara en vanlig kontroll men jag tycker att det är lika hemskt ändå. Ber till gudarna att jag inte ska ha några hål!

Tänkte gå hemifrån alldeles strax och lämna in tentan på samma gång. Jag fixade till den på kvällen igår så nu får den duga. Hoppas läraren som rättar känner likadant...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress