Resultatet på tentan
Det blev en trevlig förmiddag på förskolan som alltid. Jag fick fältstudien gjord och så fick jag lära mig ett och annat om hajar som jag inte hade en susning om.

Men något som gör mig lite extra lycklig just nu och framför allt stolt över mig själv är resultatet på hemtentamen i förra kursen. Väl godkänt. VG. Högsta betyg. Med tanke på hur otroligt omfattande, jobbig, svår och krånglig jag tyckte att den var att skriva och hur missnöjd och osäker jag var på om jag ens gjort uppgiften rätt så är det här definitivt det VG jag är mest nöjd och glad över av alla jag någonsin fått. Och inte en enda negativ kommentar hade jag fått, så det var bara positivt överallt och det tror jag aldrig har hänt förut. Jag är galet stolt och herregud vilken lättnad!

Att jag klarade den här tentan innebär att jag mina högskolepoäng nu är tresiffriga. 105 hp. Det betyder alltså att jag nu officiellt är halvvägs i utbildningen som är på 210 hp.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress