Hosta
Det är något lurt med den här förkylningen jag har åkt på. I vanliga fall brukar jag må relativt bra under dagarna, men att nästäppan och allt det där slår till på kvällen och sedan blir som allra värst när man vaknar på morgonen. Nu helt plötsligt är det däremot tvärtom, vilket är väldigt skönt just nu men det var mindre kul igår på jobbet. Tror jag hann sitta i kassan i ungefär en kvart innan jag fick först hostattacken som bara inte ville gå över. En sådan jobbig när det bara kittlar och kittlar i halsen och man bara blir rödare och rödare i ansiktet och tårarna börjar rinna för att man inte får någon luft. Hemskt kul när man ska försöka prata med kunder samtidigt. Därför är dagens kom ihåg att ta med en vattenflaska till kassan!

Men först ska jag få i mig den här smarriga fiberhavregrynsgröten med hallon, solroskärnor och linfrön och sedan kika på tv en stund innan jobbet.

 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress