Förmiddagsmänniska
Det gick rätt så hyffsat att skriva ett par timmar, men sedan började det gå trögt så jag tänkte att jag skulle ta lunch och nu har motivationen helt försvunnit. Jag är helt klart en förmiddagsmänniska som har lättast att fokusera före lunch... Då är jag pigg och känner mig motiverad och koncentrerad, men efter lunch blir allt så himla mycket jobbigare. Just nu lockar tvn betydligt mer än datorn och det är ju ingen höjdare när man har massor att göra.
Men om man ska se det från den ljusa sidan så har jag nästan kommit halvvägs och det är väl inte så illa. Jag ska göra ett försök till och se om jag kan få ner någon sida till, men sedan får resten vänta. Det är inlämning på tisdag morgon, så jag har några timmar imorrn och och några på måndag på mig sedan så jag hoppas att det löser sig. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress