Fem timmar senare...
Jag känner mig fortfarande lite halvsjuk (nästäppt och lite hostig) så det får bli en vilodag från träningen även idag. Hoppas på att kunna köra i morgon men annars får jag i värsta fall vänta ända till söndag. 

Det positiva med att hoppa över träningen är att jag har kunnat fokusera på tentan nu i ett par timmar och nu är den faktiskt så gott som klar. Jag måste säga att jag är galet effektiv när jag väl kommer igång. Tror inte det tog mer än ca fem timmar totalt om man räknar med timmarna igår och stunden jag suttit idag och då hade jag inte öppnat eller läst en enda bok eller artikel som skulle vara med överhuvudtaget. Dock så är riktlinjerna 2000-2500 ord och jag har just nu 2556 så jag behöver banta ner den litegrann. Men jag tänker att jag väntar med att läsa igenom till en annan dag så att jag får lite tid till att fundera på om det är något jag vill ändra på. Skönt att det mesta är gjort i varje fall!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress