En påse nyttigt
Skolan är slut för idag och ingen är gladare än jag över det. Det var föreläsning på förmiddagen och sedan har vi suttit och jobbat med den här kursens gruppuppgift resten av dagen. Vi har planerat in en dejt med mer plugg imorrn så vi får hålla tummarna för att vi blir klara då. Redovisningen är nästa fredag.

Nu när jag skulle gå hem så fick jag för mig att jag skulle gå omvägen förbi Willys för att köpa lågkalorisylt och kaviar för det var de två sakerna jag missade när jag handlade igår, men som vanligt blir det ju mer än man tänkt så mina armar höll på att gå av när jag skulle bära hem påsen. Det positiva är att det bara blev en massa nyttigheter som tillkom. Kanske är mitt sätt att kompensera för att jag unnar mig en vilodag från träningen idag? Hur som så blev det kvarg, smaksatt keso som ska bli jättespännande att testa, grekisk yoghurt, jordgubbar, hallon, honungsmelon, riven kokos och torkade gojibär vilket jag också är nyfiken på att provsmaka. En helt ny värd har öppnat sig för mig sedan jag började experimentera med en massa nyttiga saker. Underbart!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress