Nya utmaningar
Det är en så härlig känsla i kroppen när man verkligen är nöjd med sin insats efter ett träningspass. Idag blev det ett sådant träningspass och det känns så sjukt bra efteråt! Ibland måste man ju utmana sig själv lite för att det ska ge resultat och för att man ska komma någonvart. Tyvärr blir man ju inte starkare av att bara köra på samma nivå vecka ut och vecka in, så den här veckan bestämde jag mig för att utmana lite. I måndags nästan dubblade jag mina vikter på bröst och höll på att avlida, men idag när jag körde mitt andra pass med den viktmängden så orkade jag mycket mer. Finns det något bättre än att se sina egna framsteg?! 
Under dagens pass maxade jag även på ben, biceps och axlar, så nu förväntar jag mig en ordentlig träningsvärk!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress