Klassfest
Idag mår jag inte toppen kan jag säga. Det tog mig evigheter att komma ur sängen och fram tills för ca en timme sedan har jag inte orkat röra mig ur soffan utan bara legat och glott på tv och hällt i mig så mycket vatten att jag snart spricker. Men det får man väl tolka som ett tecken på att kvällen var bra?! 

Det var alltså klassfest i Bellmansrummet som ligger i ett hus ungefär två minuter härifrån. Mestadels var det folk från klassen men även lite andra dök upp också och jag tror kvällen blev rätt så kaosartad faktiskt. Det blev jelloshots, lekar, tävlingar och sedan någonstans där så spårade det lite och musiken dog och någon kräktes. Men allt som allt en bra kväll! Kul att för en gångs skull göra något tillsammans med klassen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress