H&M in my heart

Gick ner till stan med Jimmy för att ära lite lunch och prova byxor på H&M som Jonna tipsade om igår. Supersnygga och supersköna byxor för bara 99 kronor! Lyckades hitta några i storlek 34 och de satt så bra så jag var tvungen att köpa två par, ett par marinblå och ett par svarta. Lite sugen på röda också men känns som att jag kanske inte kommer att använda dem när det är så skrikig färg... Får fundera lite på saken.
Det blev i alla fall även en tajt, långärmad klarblå klänning också som jag blev väldigt nöjd med. Kan nog bli toppenbra ihop med mina högsta svarta pumps! Det senaste året har jag verkligen blivit en H&M-tjej och handlar nästan allt där. Förut har det alltid varit Gina Tricot som gällt. Antingen har jag väl ändrat stil eller så har de ändrat utbud.

Efter shoppingen mötte vi sedan upp Fia för lunch på Spicy Hot och sedan fika på Janelings. Passade på att beställa tårta till min födelsedag när vi ändå var där, så nu är det lilla problemet ur världen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress