Tidig cykeltur
Vet ni vad som inte är kul? Att gå upp kvart i sju på en ledig dag för att träna och när man tagit sig ut i kylan och cyklat dit så sitter det en lapp på dörren om att passet är inställt pga sjukdom. Så det var bara att cykla hem igen och krypa ner i sängen ett par timmar till. Känns som jag fortfarande ligger efter lite i sömn så jag behövde nog de där två timmarna extra. Men man blir ju lite irriterad på att de inte skrev något i facebookgruppen så att man slapp åka dit och vända... Jaja jag fick mig ju en liten cykeltur på morgonen och så får det väl bli ett nytt försök ikväll istället.

Nu laddar jag för att börja med tentan i estetik. Det tar emot som tusan men nu måste jag verkligen komma igång så jag inte behöver sitta sista dagarna sedan. Det är ju dessutom en till tenta som ska skrivas och lämnas in samtidigt så jag behöver ju lite tid till den också. Nu kör vi!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress