Sysslingbesök

Nu ikväll skulle ju då mina sysslingar komma på besök för att se hur jag bor nu för tiden. Jättetrevligt hade vi. Först och främst så hämtade jag mamma och så lagade vi mat tillsammans innan pappa och gästerna kom vid halv sju. Två varma smörgåstårtor slängde vi ihop och det blev riktigt lyckat, och sedan till efterrätt så blev det morotskakan som jag bakade igår. Det var som sagt första gången jag bakade morotskaka så jag var supernervös för att den inte skulle vara god, men utan att skryta så kan jag meddela att det var den verkligen! Dock tyckte jag att den såg lite tråkig ut så jag pyntade den lite genom att lägga några kluvna minimorötter och små gröna hjärtan som jag klippte ut av bladspenat uppepå frostingen. Kul när det blir lyckat!


Vi fick även ett jättefint salladsset av dem i sen inflyttningspresent. Helt onödigt men väldigt snällt så det tackar vi för. Kommer användas flitigt! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress