Sovit ut
Tog visst det här med sovmorgon ett litet steg för långt. Känns inte helt okej att gå upp kl. 11 när halva dagen har gått. Men jag antar att det behövdes och det är ju bara för skönt att kunna ligga kvar i sängen och dra sig för en gångs skull! Tror att det blir en rätt lugn dag överhuvudtaget faktiskt. Kan inte komma på en enda grej som måste göras... Fast frukost är ju alltid en bra start så jag ska göra varsin smoothie som igår. Faktiskt så höll vi oss mätta på en smoothie och ett ägg var ända till klockan fyra, så det känns som att jag lyckades rätt bra för att vara första gången. Idag gör jag den dock lite mer lättdrucken genom att ha i mer mjölk och lite mindre jordnötssmör och havregryn. Det är ju trots allt lunch om bara någon timme.

Gårkvällen var förresten mysig. Tycker det är synd att det alltid ska vara så svårt att planera ihop tillfällen då alla kan och det därför tar minst en månad mellan varje gång vi ses, men man får väl vara nöjd över att det blir av någon gång då och då i alla fall. Den här gången hämtade vi mat och åt hemma hos Ronja och sedan kollade vi på "The notebook". Bästa kärleksfilmen om ni frågar mig! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress