Smider resplaner...
Det är ju snart dags för Thailand och det är ju såklart helt jäkla underbart, men sedan då? Jag känner lite att halva nöjet med att resa är att längta till resan. Jag läste faktiskt någonstans att det faktiskt är så också, att längtan och vetskapen om att man ska iväg till något härligt ställe är lika tillfredställande som när man väl är där. Jag behöver verkligen något att se fram emot hela tiden för att orka med vardagen och allt vad det innebär. Sedan behöver det absolut inte vara en Thailandsresa för 20 000 kr, utan det räcker väl med en kryssning eller en dag i huvudstaden eller vad som helst.

Eftersom vi snart inte har något att längta till längre så har vi spenderat pauserna i Efterlyst med att glutta igenom Vings utbud för sommaren 2013 och till och med lite alternativ inför vintern ifall det nu skulle vara aktuellt. Beror väl lite på hur ekonomin ser ut under nästa år och allt sådant...
 
Men till sommaren är jag i alla fall väldigt sugen på Grekland. Jag har aldrig varit där och det känns som ett sådant resmål man inte kan missa.

Hur underbart ser inte det här ut?? 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress