Nytt försök

Dagens andra träningsförsök blev lite mer lyckat så jag fick mitt efterlängtade styrketräningspass till slut. Men herregud vad folk det är på kvällarna, helt galet! Lite tråkigt att man ska behöva kriga sig fram för att hinna få de vikter, hantlar mm innan de tar slut...

Ibland funderar jag allvarligt på att skaffa ett gymkort och idag var det verkligen en sådan dag, men jag kan aldrig bestämma var jag vill träna isåfall så det har hittills inte blivit av. Jag valde mellan Always Fitness och Forever i somras när jag nästan hade bestämt mig för att börja gymma, men sedan kom jag fram till att jag kommer ju ändå vilja gå på vissa av gympozz-passen så då känns det inte så ekonomiskt. Inte bra att träna för mycket heller. Jag skulle nog träna ihjäl mig. Men vi får väl se hur det blir nästa år, om det fortsätter att bli mer och mer folk på gympozz så kanske man till slut får ge upp hur tråkigt det än vore.


På dagens pass fokuserade jag i alla fall på ben, bröst och axlar. Tycker det gick riktigt bra faktiskt och just nu håller jag på att fylla på proteinreserverna med en proteinshake. Det måste väl vara ett tecken på att man gjort som man ska när armarna skakar så att man knappt kan hålla i shakern. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress