Lunchrast

Har klarat av två timmar på jobbet redan , trots att jag är extremtrött. Kan ju bero på att vi låg i sängen och kollade på lägenheter på hemnet halva natten. Vi är grymt sugna på många av de som byggs vid gamla brandstationen, men dels så trivs vi med läget vi har nu och så är det inte inflytt förrän 2014. Bästa hade varit en trea i huset vi bor i nu för jag trivs jättebra. Enda jackan klaga på är brist på förvaring men det beror nog på att jag har lite för mycket kläder, prylar och skor. Dags att rensa lite kanske...

Dags att jobba vidare i tre timmar till nu. Fick en ny namnskylt som jag lyckades ha ca en halv minut innan jag tappade första gången. Slår vad om att den kommer vara borta innan dagen är slut!

Grannen ovanför

Ni får köpa våran och göra till en etage lägenhet :-)

Svar: Ja det hade ju varit det bästa. Men frågan är vad förening tycker om det :)
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress