Living and Room

Min kväll har jag tillbringat med att följa med mor min på Living and Room-party, tänk tupperware-party fast med fina heminredningsgrejer istället för burkar. Vi var ca 15 pers och så en konsulent från Living and Room som hade med sig massa fina saker som hon visade upp och så gick hon igenom deras beställningskatalog. Lite fika bjöds det på också så nu är jag både mätt och pank. 

Jag beställde två olika set med ljuslyktor som jag blev helt kär i och två stycken förvaringsburkar som jag har tänkt ha i köket. Om jag inte minns helt fel så gick det på runt 700 kr. Inte så farligt för fyra fina ljuslyktor och två rejäla glasburkar, men inte jättebilligt heller kanske. Jag tror i alla fall att det kommer att bli superbra här hemma. Det värsta nu är att jag vill ha dem direkt, men jag får väl nöja mig med våra gamla vanliga ljus tills paketet kommer.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress