Iphone 5
Idag var det exakt 2 veckor sedan jag fick min Iphone 5 och jag kan ju meddela att jag är så himla himla nöjd! Det roliga med det hela är att jag kände mig supernöjd med min 4:a förut också och tyckte att det var onödigt att byta när det inte var något fel på den. Men ja, jag får väl erkänna att jag blev lite avis när Jimmy förhandsbokade 5:an och när de sedan hade den i lager i Tele 2-butiken här i stan så kliade det lite för mycket i fingrarna för att jag skulle kunna motstå. Så kan det gå!

Som tur är så ångrar jag mig inte en sekund. Jag älskar den nya designen då den är helt svart runt om och har en snygg baksida i borstat aluminium. Jag älskar att den är mycket snabbare än Iphone 4 och att den är mycket tunnare och lättare, 4:an känns verkligen som en tegelsten om man jämför. Jag älskar att skärmen är större. Jag älskar de nya hörlurarna, earpods, som har riktigt bra ljud. Jag älskar att det inte finns något upp och ner på laddsladden, vilket jag alltid hade problem i mörkret i sovrummet förut. 

Helt enkelt så älskar jag Iphone 5!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress