Hurtig!!
Jag kände mig inte riktigt helt klar efter bodypumpen, så jag stack ut på en pw i kylan och kom hem nyss. 5 km blev det så inget att hurra för kanske, men det var skönt att bli av med lite överskottsenergi. Gillar verkligen att powerwalka helt ensam med musik i lurarna, få frisk luft och bara gå och fundera på livet. Det behövs ibland. Egentligen borde man gå en runda varje dag, men det finns det ju inte alltid tid för tyvärr. Fast någon mer dag den här veckan ska det väl kunna bli. Hoppas mina easytones kommer snart så jag får prova dem!

Nu ska jag plocka om i lite köksskåp så att vi får in proteinburkarna som har fått bo på köksbänken sedan jag fick hem dem och packa upp mina fynd som jag gjorde i Stockholm i helgen innan det är dags för lunch!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress