Grupparbete
Ibland kan jag tycka att jag är rätt dum i huvudet som ställer klockan en och en halv timme tidigare än jag egentligen behöver för att åka iväg och träna innan skolan. Speciellt när det är minusgrader ute... Men det är ju bara en gång i veckan och det är ju så himlans skönt efteråt, så det är bara att bita ihop och göra det ändå. 

Stressade som en ididot efter passet för att hinna hem och duscha och sedan möta upp min kära studiegrupp och jobba med vårt grupparbete som ska redovisas på torsdag. Allt gick hur bra som helst tills jag skulle spara allt och kopiera in det i ett nytt dokument för att kunna ta bort lite saker som vi inte ville ha med i den version som vi skickar in till lärarna men som skulle vara med i själva den muntliga redovisningen. När jag fixat klart allt så visade det sig att de grejer jag tog bort i det nya dokumentet försvann även i det gamla, även fast jag hade sparat ordentligt innan. Så ja, efter fyra timmars slit var det bara att slå våra kloka huvuden ihop och försöka komma på och återställa det som försvunnit. Kul... Men det blev förhoppningsvis bra ändå till slut. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress