Frukostsmoothie

Fick för mig att jag skulle prova att göra en proteinrik, mättande och god smoothie till frukost idag istället för gröten jag vanligtvis äter på morgonen. Lite lördagslyx sådär. Jag läser rätt ofta PT-Fias blogg och tog lite inspiration därifrån och mixade ihop lättkesella, lättmjölk, havregryn, jordgubbar, hallon och jordnötssmör. Riktigt bra om jag får säga det själv. Kesella och jordnötssmör är ju båda bra proteinkällor och så lite vitaminer i frukten så det känns ju extremt nyttigt och bra! :)

Box-passet gick för övrigt helt okej igår, men jag kan ju rekommendera er att köra med någon i er egen viktklass. Tror jag tappade luften ungefär tio gånger när Jimmy skulle slå mig i magen och jag hade väldigt svårt att hålla emot och stå sill när han slog vilket resulterade i att jag förflyttade mig ett par steg bakåt för varje slag eller spark. Men det var ett roligt pass och jag har faktiskt lite träningsvärk i axlarna idag efter allt boxande.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress