Frukost

Eftersom jag jobbar kväll idag också så tänkte jag sova ut ordentligt, men det blev inte riktigt så. Ungefär en kvart efter att Jimmy gått till jobbet så vaknade jag till med ett ryck för att jag kom på att jag glömt betala fakturan från Living and Room. När jag väl hittade den så visade det sig att den inte skulle vara betald förrän på söndag, men nu är jag ju ändå uppe och relativt pigg så det känns ju lite onödigt att krypa ner i sängen igen och sova bort hela dagen...

Det blir istället en bra frukost framför tvn! Jag kunde inte bestämma mig för vilka Paulúns-flingor jag skulle köpa igår så jag kom på den briljanta idén att köpa båda och ta en näve av varje. Så nu blir det kanelflingor med tranbär istället för antingen eller. Till det blir det ett glas juice, en clementine, ett löskokt ägg och en grov rågknäckemacka med stekt ägg. Frukost är nog min favoritmåltid.

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress