Färgar bryn

Senast jag färgade fransar och brun var i mitten av augusti, precis innan vi åkte till Cypern. Ganska länge sedan alltså, så då är det dags igen nu.
Jag lärde mig nyligen att färgen efterfärgar lite, så jag hade bara på den i ungefär 4 minuter (i instruktionen står det 5-15 min för brynfärgning). Jag är ju trots allt blond och tycker inte det är helt klockrent med alldeles för mörka på gränsen till svarta bryn om man är så pass ljus som jag är. Men det är ju självklart en smaksak och jag trivs helt enkelt inte i det. Jag vill hur som helst mest att formen ska bli lite tydligare eftersom mina bryn försvinner lite utåt kanterna och då hjälper det att lägga i lite brun färg i dem så att konturerna blir skarpare.


Strax dags att skölja bort färgen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress