En dag på stadsmuseet
Nu är jag hemma från en heldag på stadsmuseet med skolan. Det var helt okej faktiskt måste jag säga. Först var vi i själva museet och fick se "showen" de gör när de har förskoleklasser på besök och så fick vi även prova på att leka lite lekar. När jag sökte till högskolan hade jag väl aldrig kunnat tänka mig att man skulle få leka katt och råtta (även känt som pepparkakskull) i ett museum på skoltid. Men det har vi gjort idag, med tjusiga råttöron på huvudet till och med. 

Efter att vi varit där så blev det lunch och då gick jag och Jonna till Bara kök och bar och käkade lite lax. Deras lunch var helt klart över förväntan med bra lax, salladsbar och sådär. Absolut godkänt!

Eftermiddagen bestod sedan av en rundtur och lite aktiviteter i Rademachersmedjorna och avslutades med lite grupparbete. Så nu tar jag banne mig helg! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress