Tupperware-party
Ikväll har jag varit värdinna för mitt livs första Tupperware-party. Jag har ju varit på både ljus-party och Living and Room-party, men aldrig Tupperware av någon anledning. Fia har precis blivit konsulent så det här var det första partyt hon höll i och jag tyckte hon skötte sig galant. Det var tyvärr många som inte kunde komma men min mamma, Sofias mamma, Ronja och Jessica dök upp i alla fall och sedan kom Amanda lagom till fikat när hon hade slutat jobba så vi blev ju några stycken i alla fall.
 
Först blev det en liten visning av de produkter Fia hade med sig och sedan fick vi bläddra i katalogerna och beställa vad vi ville ha. Jag valde ut en form där man enkelt och snabbt kan göra omelett i mikron, en förvaringsburk med måttlock att ha spagetti i och ett set med två stycken vattenflaskor som jag tror blir bra att ha till skolan. Eftersom jag var värdinna så fick jag även två vispskålar i present. Mycket nöjd med kvällen!

Tyvärr så är det ju rätt dyrt med Tupperware men samtidigt verkar det vara väldigt bra grejer så jag tror faktiskt att det är värt det i längden.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress