Träningsvärk
Tänk om man varit ledig idag... Men icke, det blir jobb 14-22.15 istället för 13-18 som är min ordinarie tid. Trist med stängning en lördag, men trevligt med de extra pengarna. Jag får ju snart vara ledig i 3 hela veckor (bara 25 dagar kvar nu!) så man kan väl lika gärna slita ut sig ordentligt nu innan känns det som.

På tal om sliten så kan jag knappt röra mig på grund av extrem träningsvärk i axlar, triceps och ryggen runt skulderbladen. Gymövningarna i torsdags måste ha tagit i lite andra muskler än bodypumpen som jag är van vid så nu har jag så ont att jag knappt kan röra mig. Tror gårdagens pass tog rätt bra också för benen kändes som spaghetti imorse när Jimmy och jag skulle cykla till Safiren och köpa färskt bröd och god juice. Härligt med träningsvärk!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress