Svettigt

Då har man inte bara klarat av skoldagen utan även ett träningspass på gymmet. Världens tur hade jag också för precis när jag börjat gå från skolan i blåsten så blev jag omkörd av Jimmy och hans morfar som skulle iväg och äta lunch så jag fick skjuts till gymmet. 

Dagens pass blev kondition, så jag ställde in crosstrainern på Burn fat-programmet och tiden på 60 minuter och sedan var det bara att köra. Gillar den workouten eftersom man inte behöver tänka så mycket. Man väljer bara vilken den lägsta nivån ska vara och sedan ökar och sänks motståndet successivt, men den går aldrig under den miniminivå man valt. På 60 minuter tror jag att det blev 3 ordentliga pulstoppar som var riktigt tunga. 609 kalorier brända och lite drygt en mil blev det. Inte så illa!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress