Snug Rug

Igår kom filtarna som jag nämnde tidigare i veckan att vi beställt och nu är de tvättade så det är bara att mysa på.

De heter Snug Rug och finns på coolstuff.se för 349 kr har jag för mig att det var. Först tyckte jag att det verkade lite konstigt med ärmar på en filt, men det var en riktig fullpoängare kan jag ju meddela! Det blir nästan som en morgonrock fast bakvänd och mycket större. Superpraktiskt om man är frusen av sig (vilket jag är!) och t.ex sitter i soffan med kanske datorn, en bok eller en godisskål i knät och man inte vill sticka ut armarna i kylan. Eller som nu när jag knappar på mobilen. Den åker ju liksom aldrig ner från axlarna vilket är jättebra. De har även en ficka på magen där man kan stoppa ner saker Och så är tyget i sådant där mjukt och lent material som vissa gosedjur är gjorda av. Love it! 5 av 5 poäng till Snug Rug!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress