Off to work

Jag är faktiskt färdig med båda hemtentorna nu. Den ena var jag ju i princip klar med sedan innan så den fick bara en finslipning och lite små ändringar här och var, men den andra hade jag nästan hela kvar så det var ju skönt att få den ur världen. De ska som sagt in på onsdag så jag får väl gå till skolan någon dag när jag hae tid och lämna dem. 

Nu blir det jobb. Chefen ringde tidigare och undrade om jag kunde komma tidigare så det blir att börja 16 istället för 17. Nästan komiskt att jag inte jobbat stängning på evigheter och sedan hux flux så blir det 6 gånger inom loppet av 2 veckor. Men det är väl så att är man där så får man nya tider för det är ju enkare för någon att bara fråga istället för att börja ringa runt. Bra för mig just nu i alla fall!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress