Nöjd!
Dagens träning gick så himla bra och benen skakade något fruktansvärt både under och efter passet. Det känns jätteskönt att vara igång igen. Jag fungerar verkligen inte utan träning... Och just nu är jag jättenöjd över att vara medlem på just Forever för jag tycker hittills att det är helt perfekt. Gymmet är precis lagom stort för min smak och det är inte så mycket folk de tider jag helst tränar. Plus att de har ett ganska brett utbud av pass vilket jag gillar eftersom det både är kul och nödvändigt med variation i träningen för att få bra resultat.

Bodypumpen gillade jag också. Salen var stor och luftig med mycket speglar och fönster, och så har de ett separat rum med alla vikter och träningsredskap. Men viktigast av allt så var instruktören jättebra och gav mycket tips och råd under passet och sådant gillar jag. Gör man något tokig så vill man ju veta det istället för att göra fel och i värsta fall riskera att skada sig. Pluspoäng för det!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress