Myskväll

Min kväll har spenderats med Fia. Vi åkte först och handlade lite och sedan hämtade vi mat på Spicy Hot som vi tog med hem till henne och åt framför tvn. Mys! Promenaden dit var dock mindre mysig. Usch vilket väder! det blev till att ta på sig tjocka halsduken och mössa för första gången i år.

När jag ändå var där så fick jag med mig tupperwaresakerna som beställdes på partyt här hos mig fr ett par veckor sedan. Äntligen! Så nu har jag en enorm kartong med massa bra saker som ska delas ut till folk. Och lite till mig också såklart. Ska bli kul att prova. Speciellt omelettgrejen tycker jag ska bli rolig att testa för jag älskar omelett. Det går ju att ha i precis vad som helst nästan och så är det ju nyttigt (lite beroende på vad man har i då men...).

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress