Morgonen efter
Här har ni en trött tjej som just klivit ur sängen och som mår pyton. Eller det har väl i princip gått över nu, men i natt mådde jag fasen inte bra alltså. Jag kände mig inte överdrivet onykter men ändå snurrade hela sovrummet när jag gick och la mig och jag har haft så sjukt ont i magen hela natten. Tror aldrig någonsin jag haft så ont i magen tidigare... Kändes ungefär som att jag hade svalt en kniv och den låg därinne och skavde. Ingen trevlig känsla. Vet inte vad det berodde på heller, om det kanske var hunger eftersom jag inte ätit något sedan halv sju igårkväll eller om det var blandningen av Dooleys, mousserande vin, bål, cider och två sorters groggar. Hur som helst så har det gått över nu och det är ju huvudsaken.

Jag vaknade faktiskt redan vid nio och kände att nej jag är verkligen inte sugen på gröt eller knäckemacka till frukost när jag mår såhär, så jag gick upp och duschade av mig alla drinkar jag fått utspillda över hela mig under kvällen och sedan smög jag ut och cyklade bort till Ica Safiren och köpte ost, varsin ciabatta till mig och mannen och en förpackning resorb för det behöver nog mitt stackars huvud idag. Så det ska vi mumsa i oss nu så att vi blir lite pigga!

Bilder och en resumé av gårdagskvällen kommer om en stund när jag har vaknat till lite mer och fått i mig frukost.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress