Mardrömsvecka
Yes då var nya veckan igång och jag vet inte riktigt vad jag tycker om den än... Det positva är att det är en av mina skönare jobbhelger, men å andra sidan så fick jag en extra tid på fredag när jag jobbade i förra veckan så där förstördes ju det litegrann. Sedan fick jag frågan igårkväll om jag vill jobba ikväll och imorgonkväll, så helt plötsligt blir det en femdagars-arbetsvecka. Släng på heltidsplugg på det med två hemtentor som ska in på onsdag så har ni veckan jag har framför mig. 
Men om vi ska se det från den ljusa sidan så är ju de pågående kurserna klara efter onsdag och om man räknar in de fyra dagar som jag jobbade extra förra veckan så kommer jag ju att bli rik!

Jag har förresten som vanligt börjat min måndag med träning och nu har jag inga fler ursäkter för att skjuta upp pluggandet, så det är bara att hugga in på tentorna så att de blir färdiga någon gång. Ångest!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress