Fiskbensfläta

Jag vet inte riktigt varför men jag fick för mig att jag skulle ha en fiskbensfläta i håret ikväll när jag ska till Grappa och käka middag med tjejerna. Så jag googlade igår och hittade en beskrivning på hur man gör. Tyvärr blev mitt första försök igår så fasansfullt dåligt så jag tänkte låta mamma hjälpa mig för jag vet att hon i alla fall har kunnat en gång i tiden. Men nej, de skulle såklart bort ikväll så det gick inte. Men efter mycket om och men och en enorm kramp i båda armarna så lyckades jag faktiskt åstadkomma en helt okej fläta helt på egen hand. Och det är inte dåligt ska ni veta! Jäklar vad svårt det var när man inte ser något. Lite nöjd faktiskt. Det blev liksom pricken över i:et på kvällens outfit som består av svarta byxor, en ny gammelrosa skjorta med gulddetaljer, mina favvoskor just nu, naturlig sminkning och en kuvertväska från H&M som jag faktiskt aldrig använt tidigare.

Kvällens upplägg är fördrink på nya Statt och sedan middag på Grappa kl 20. Trevlans!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress