Film mitt i veckan
Vi kör på en liten filmkväll mitt i veckan här hemma. Det blev Johan Falk som jag faktiskt inte sett något av förrän nu nyligen när de nya filmerna släppts. Gillar dem skarpt, speciellt de där Joel Kinnaman är med. Å andra sidan tycker jag det mesta han är med i är bra. Den här sista var lite extra bra så den tycker jag ni ska se (när den kommer) även om ni inte sett de tidigare. Och speciellt om ni är lite småkära i Joel.

Nu blir det senaste avsnittet av "The walking dead" innan det är läggdags. Äckligt men bra. Man har ju lärt sig att inte äta samtidigt som man kollar på det vid det här laget. Annars är risken att vad man nu äter kommer upp när en zombie plötsligt tycker upp och biter någon så att blodet sprutar. Jag vet inte egentligen varför jag kollar på sådant när jag så lätt blir illamående av blod och annat otrevligt. Det är väl någon slags hatkärlek på den fronten. Så länge jag har sällskap och en filt att gömma mig under så går det fint, annars är det kört.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress