Äntligen tillbaka

Tog sovmorgon idag eftersom jag är ledig och sedan efter frukosten så cyklade jag iväg till gymmet. Gissa om det kändes bra att vara där efter 9 dagars vila!
Tänkte att det är väl lika bra att köra igång lite lugnt så dagens pass blev bara lite drygt en timme och bestod av en halvtimmes kondition i form av fat burner-programmet på crosstrainern och sedan gick jag ner i källaren och körde lite mag-, biceps- och tricepsövningar. Riktigt skönt att träna på förmiddagen för det var nästan tomt på hela gymmet.

Handlat har jag förresten också hunnit med medan Jimmy var och lunchade hos sin mormor och morfar, så nu när vi är hemma igen så är det min tur att äta lunch. Det blir fullkornspasta hoprörd med mini créme fraiche och rödlök, lite grönsaker och grillad kyckling som blev över igårkväll. Yummie!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress