Abstinens
Idag är det exakt en vecka sedan jag tränade senast. Hemskt. Dåligt. Vad är oddsen att man går och blir sjuk när man har mindre än en månad kvar att utnyttja på sitt Gympozz-kort och dagen efter att man köpt sig ett gymkort?? Det kan ju bara hända mig den saken är ju klar...

Egentligen vet jag inte riktigt vad det är, men det känns bara jättekonstigt i kroppen när jag inte rört på mig på såhär "lång" tid. Det är väl säkert överskottsenergi för det liksom kliar i hela kroppen och jag blir rastlös vad jag än gör. Inte så konstigt nu kanske med tanke på att jag knappt varit utanför dörren på en vecka förutom för att jobba och gå till skolan. Jag tror kanske att det sitter lite i huvudet också för jag får nästan dåligt samvete när jag bara ligger och tittar på tv. Eller nästan, jag får faktiskt dåligt samvete.

Men jag mår bra mycket bättre nu än vad jag gjort de senaste dagarna, så jag hoppas på att orka ta mig ut på en liten promenad på söndag och sedan på måndag tänker jag pallra mig till gymmet hur jag än mår. Så det så!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress