Twinrix-spruta
Jag blev inringd imorse så fick åka och jobba 10-14. Rätt lagom pass och dessutom fick jag vara på min gamla vanliga kontor. Känner mig mer hemma där både med människorna och rundorna. Tråkigt nog så är jag bara inbokad där 4 dagar i augusti så resten av sommaren kommer jag att hålla till på det andra stället. Det är ju i och för sig närmare för mig men känns ändå lite småtrist...

Nu ska jag åka och ta spruta så jag är lika livrädd som alltid. Det är min tredje Twinrix-vaccination (mot hepatit a och b) så efter detta ska jag inte ta nästa förrän om 40 år tror jag. Hoppas jag har kommit över min fobi för sprutor tills dess. ;)
Efter sprutan blir det bodyattack med Rebecka. Det blir ju lite jobbigt om jag får ont i sprutarmen... Men äsch, på något sätt ska det gå! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress