Torsdag 3/5-12
Äntligen har jag landat i soffan efter en fullspäckad dag. Först powerwalk och frukost, sedan mötte jag mamma i stadsparken och cyklade med henne upp till Odlaren där vi gjorde en mumsig sallad till lunch. Eftermiddagen spenderades ute i solen och vi fick till och med sällskap av lilla Felix som tydligen också tyckte det var skönt att sola. Lite synd om honom nu när fästingarna börjar komma igen. Vi hittade en riktig bamsing på halsen. Vidriga små djur! 

En liten fika hann vi med också och sedan cyklade jag hem och bytte om till träningskläder innan Jimmy kom hem och vi åkte iväg och handlade nytt parasoll till uteplatsen. Blev ett som går att vinkla lite som man vill till skillnad från vårt gamla...

För övrigt så märkte jag idag att Jimmy defintivt inte har en framtid som personlig tränare. Hela dagen hade jag varit inställd på att gå på bodyattacken halv åtta och sedan äta blodpudding efter det, och så kommer han hem och tycker att jag ska vara hemma med honom och äta hamburgare från donken istället. Det lät ju visserligen mysigt och det var riktigt nära att det blev så, men i slutändan kom jag på att jag skulle ångra mig efteråt så jag gick ändå. Bästa passet på länge, jättelite folk och det gick så sjukt bra! Skönt att både inleda och avsluta dagen med lite motion. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress