Lågkonjunktur i plånboken?
Skeppade precis över min del av anmälningsavgiften av Cypern-resan till Jimmy, så får han betala den imorrn. Samtidigt insåg jag att vi måste betala anmälningsavgiften till Thailand också senast på torsdag. Det var alltså nu jag fattade att min ekonomi kommer att gå käpprätt åt helvete under det närmaste halvåret. Hejdå sparpengar!

Men om man ska se det från den ljusa sidan så sparade jag ju faktiskt för att kunna resa och flytta hemifrån, och jag var ju smart nog att falla för en pojke som redan hade allt och ännu mer så då är det väl inte mer än rätt att de pengarna går till resor och minnesvärda upplevelser istället? Det är det jag intalar mig nu iallafall. Får klara mig på nudlar resten av året i värsta fall... ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress