Grattis mamma!
Jag hade en tokbra dag planerad idag. Först tänkte jag ta en powerwalk direkt när jag vaknade, sedan slappa ett tag innan jobb 13-17 då jag skulle få en skön bilrunda, därefter skulle jag hem en snabbis innan intervallträningen i Vilsta kl. 18-19 och sist men inte minst födelsedagskalas på kvällen. Istället blev allt tusen gånger bättre när jag helt plötsligt istället fick cykelrunda kl. 10. Vem tackar nej till att cykla runt i solsken och 20 grader i skuggan??? Inte jag iallafall! Det blev faktiskt till och med shorts och t-shirt-premiär för i år. Lovely! :)

Extra plus också för att jag mötte min vfu-handledare och alla härliga ungar när jag var på väg till min startpunkt. Jättekul att se dem allihop och jag längtar verkligen till på onsdag när jag ska åka och hälsa på dem och göra lite fältuppgifter. :)

Nu ska jag ta med mig lite plugg och sätta mig ute i solen. Rikigt skönt att jag fick sluta tidigt när det är så dunderbra väder. Ikväll blir det som sagt intervaller och födelsedagsfirande i Odlaren. Massa grattis till världens bästa mamma som fyller 48 år idag! :)

Årets första!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress