Godkänd gruppredovisning
På dagens schema stod gruppredovisningar kl. 9.15-12. Såklart var det första man fick se när man kom dit att min grupp skulle vara allra sist. De där tre timmarna kändes som minst det dubbla, men vi fick reda på att vi blev godkända direkt efter så det var ju hur bra som helst. 1,5 högskolepoäng, check!
Dessutom fick jag mail igår om att referenslistan jag fick komplettera i förra kursen såg fin ut, men att betyget inte skulle komma förrän i nästa vecka. :)

Nu håller jag på att svälta ihjäl så det är dags för lite lunch. Risgrynsgröt och två kanelknäcke ska jag mumsa i mig. Om man gillar kanel så rekommenderas Wasas kanelknäcke varmt. Morfar har dem alltid hemma så det är därifrån jag fått det. Perfekt att knapra på till lite te framför tvn på kvällen om man blir lite sugen på något, istället för att äta massa onyttigheter. ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress