Fyra dagars ledighet
Äntligen ledig! Fyra dagar och de ska verkligen njutas av. Jimmy är också ledig så vi får väl passa på att göra lite saker tillsammans. Ett besök hos farmor och farfar, bio, massa träning och lite presentshopping är det som skulle vara bra att hinnas med, men vi får se hur det blir.

Skoldagen idag gick riktigt snabbt och nu ska jag inte dit förrän på tisdag nästa vecka. Det betyder också att jag har lite tid på mig att läsa ikapp allt det som jag hittills inte orkat med. Vilket är ungefär allt så jag känner att jag har lite att ta igen. Fasen vad rutten jag är när det gäller skolan just nu! Skoltrött är ordet och det känns lite som att mitt huvud redan tagit sommarlov i förtid. Men jag ska faktiskt försöka bättra mig nu de här sista tre veckorna av terminen... Läsa, läsa, läsa! 

Fast om man ska orka plugga så måste man äta ordentligt så jag ska börja med att åka och handla.:)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress