Fredag 18/5-12
Väcktes av att Triangeln ringde och undrade om jag kan jobba ikväll. För en gångs skull tackade jag faktiskt nej, dels för att jag inte kan jobba något extra nu om jag vill slippa bli återbetalningsskyldig till CSN och dels för att vi har lite lösa planer på att åka till Heron City och äta middag och gå på bio framåt kvällen.

Eftersom jag ändå var vaken så pallrade jag mig ur sängen och gick ut på en liten powerwalk. Ungefär 6 km blev det. Även om det såklart är trevligt med sällskap så älskar jag att gå själv. Man får så mycket tid att tänka och reflektera över saker och ting och det känns som att det behövs ibland. Skön känsla. :)

Näst på tur står lite styrketräning. Ska strax byta om och gå bort till Gympozz och köra bodypump tänkte jag. Lika bra att passa på när man är ledig.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress